Maria

Santa Barbara City College

LÄNGE SEN!

Kategori: Vardag

Hallå, det var länge sen!
Sedan jag kom hem från Santa Barbara har jag inte haft någon ork att skriva i bloggen, och har inte känt att det har funnits så mycket att säga heller. Livet har rullat på i sommar som det gjorde även förra sommaren: jobbat, solat och badat, lite semester och umgåtts med vänner. 
Det känns verkligen overkligt att jag har varit hemma i Sverige nu i hela fyra månader! Tiden bara springer iväg. 
 
Jag har gjort en ny förändring här i livet, igen! Har nämligen tagit mitt pick och pack och flyttat upp i Norrlands skogar, upp till Umeå för att börja plugga. Det är mitt näst bästa beslut efter USA såklart och jag trivs så sjukt bra och jag älskar studentlivet! Kan hända att det blir en del uppdateringar, vem vet? Den som lever får se.
 

Kommentarer

  • Joanna säger:

    Det var mig ett klent inlägg!! More details, och så vill jag ha inlägg varje dag

    2013-10-01 | 20:12:16

Kommentera inlägget här: