Maria

Santa Barbara City College

update

Kategori: Allmänt

Den svenska tjejen jag träffade i torsdags var jättetrevlig! Vi gick runt på State Street, tog en fika och bestämde att vi ska ses idag på stranden tillsammans med massa andra. 
Precis innan jag skulle gå ut för att möta henne ringde Dave (ägaren av mitt hus) och frågade om jag ville följa med till ett äldreboende och volontärarbeta. Eftersom inte skolan kommit igång än och jag vill träffa nytt folk så tyckte jag det var en bra idé. Så hela dagen igår spenderade jag på ett ålderdomshem, inget jag hade räknat med att göra direkt! Gjorde egentligen inte så mycket, men det var fyra andra killar där från ett annat studenthus så lärde känna dem. Det hela slutade med att jag blev inbjuden till deras hus på kvällen och hade jättekul. Vi drog senare vidare till en fest en bit bort.
 
Lyckad dag!
Jättesöt gubbe!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: