Maria

Santa Barbara City College

VI GJORDE RÄTT

Kategori: Santa Barbara

Hallå hallå!
Har fortfarande inte fått ut min dator ur skåpet, väntar på att min landlord ska komma med rätt verktyg och knipsa upp låset. Saknar verkligen min dator, känner mig handikappad utan den! Bilder från New York resan kommer upp så fort jag får tag i den.
För er som inte vet så är mitt hus helt tomt just nu, alla har åkt hem förutom jag. Men jag har fått en ny sambo, Joanna har flyttat in! Hur skönt som helst att alla är borta, huset är mycket fräschare och lugnare. Bra med omväxling ett tag. Vi har även börjat julpynta huset med julduk, blommor och världens billigaste (99 cent) och minsta julgran. Är så mycket mysigare än vad det brukar vara här hemma.
Skypade även med alla kollegor på jobbet, superkul att se och prata med alla igen. Klart man saknar dem, framför allt lunchgänget plus några till!
Idag ska vi på Naturhistoriska riksmuseumet och senare blir det julbak tillsammans med Johanna. Älskar att vara här i Santa Barbara utan att behöva plugga, vi kan göra vad vi vill och upptäcka Santa Barbara som turister! Känner att vi gjorde rätt beslut som valde att stanna här under jullovet, vi har ju så mycket att göra! Sen har jag hört att alla som åkt hem vill redan tillbaka hit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: