Maria

Santa Barbara City College

LÅNGHELG

Kategori: Santa Barbara

Har inte haft skola idag då det är Veterans' day eller något sånt, hur skönt som helst med en långhelg! Dagens plan var ju att plugga, men nu är klockan 17:00 och har fortfarande inte börjat- väldigt stolt över mig själv. Får ta konsekvenserna av det nu vilket jag såklart ångrar. Så lätt att vara efterklok. Men det hände lite grejer som jag behövde fixa. Har aldrig skämts så mycket sen jag kom hit, glad att Alex i alla fall stöttade mig i detta! Önskar verkligen att jag var en sådan som bara kunde släppa saker efter de hänt, kan inte göra något åt det nu i alla fall. Gjort är gjort. Istället sitter man här och har ångest, men men. 
I alla fall, gårkvällen spenderades i La Cumbre med tacos och trevligt sällskap, mysigt värre!

Kommentarer

  • Me agaaaaiin säger:

    Hhahahahaha åh gud<3

    2012-12-23 | 08:23:30

Kommentera inlägget här: