Maria

Santa Barbara City College

YEAH, I'M SMILING AND YOU'RE NOT THE REASON ANYMORE

Kategori: Santa Barbara

Jag är på så himla bra humör och är allmänt lycklig, känns som om jag har så mycket att vara glad över. Kan inte säga annat än att jag lever livet!
 
Skolan är snart slut. Jag fyller år imorgon. Jag fyller 21. Jag kommer att få presenter. Jullov i sex veckor. Alla mina vänner. Haft mysigaste helgen på länge. Kommer att ha en underbar helg med massa firande. Jag får äntligen gå ut på krogen och dansa. Mina roomies Maria och Alex. Jag är allmänt glad. Hawaii i januari. New York i december. Roadtrip med Joanna under jullovet. Födelsedagsmiddag på torsdag. Musik. Får registrera mina kurser för nästa termin imorgon. Jag är i USA. Solen skiner. Skönt väder. Får träffa min familj snart. TB. Älskar Santa Barbara. Jag älskar min fina skola.
 
JAG MÅR SÅÅÅ BRA! 
 

Kommentarer

  • joss säger:

    Big like!:)

    2012-11-27 | 06:20:39
  • Maja säger:

    Det är du värd bästa du!

    2012-11-29 | 21:17:27

Kommentera inlägget här: