Maria

Santa Barbara City College

EN VANLIG DAG

Kategori: Allmänt

Har egentligen inte så mycket nytt att berätta, det var en vanlig dag i skolan med Human Resource Management på förmiddagen och engelska på eftermiddagen. Stannade i skolan mellan mina lektioner, hängde lite med Charlie och pluggade inför min andra midterm som jag har imorgonkväll. 
Bestämde mig också för att dra ut på en springtur, det var ju ändå två veckor sen jag sprang sist. Shame on me! Men har haft mina anledningar; man tänker alldeles för mycket när man springer och har inte tillåtit mig själv att göra det. Kände ändå att nu är jag redo att ta tag i det och mår så himla mycket bättre nu. Är gladare än jag varit på länge!
 
Tack alla vänner+ mamma för allt stöd. Ni är guld värda och nu kan (och kommer) det bara bli bättre!
 
Innan springturen

Kommentarer

  • Joss säger:

    Du är grym tjejen!:)

    2012-10-03 | 10:06:06
  • Veronica säger:

    Kämpa på, lev livet och njut av allt! Du är stark <3

    2012-10-03 | 18:47:41
  • Anonym säger:

    <3 starka barret

    2012-10-03 | 23:34:01

Kommentera inlägget här: