Maria

Santa Barbara City College

HÖSTEN ÄR HÄR

Kategori: Santa Barbara

Jag har precis insett det jag aldrig trodde jag skulle uppleva i Kalifornien: det är höst! Idag var det riktigt kallt och vindigt, och jag ångrar starkt att den varmaste jackan jag tog med mig är skinnjackan. Samt så har min hy börjat bli mycket torrare vilket den alltid blir på hösten. Trodde det skulle vara minst 25 grader och sol heeeeela tiden! Okej, jag ska väl inte klaga allt för mycket men ändå. Det ska ju faktiskt bli lite varmare än idag i fortsättningen, hoppas jag i alla fall... Sen är det ju ändå fortfarande över 20 grader mestadels. 

Kommentarer

  • Nadja säger:

    Halloj Maria, kikade in av slump idag och kan inte låta bli att säga att 20 grader låter varmt om vi jämför med våra -6. Imorse var det riktigt kallt. Frost och isfläckar...brrr...

    Hoppas att du har bra där borta...vilken tur att du inte valde New York!

    Kramar från mig! Nadja

    Svar: Hej Nadja! Ja det är sant, jämfört med Sverige så är det ju varmt men man anpassar sig så fort och nu är jag ju van vid 25-28 grader och då tycker man 20 är kallt haha!Kram
    Maria Lindberg

    2012-10-31 | 10:11:09

Kommentera inlägget här: