Maria

Santa Barbara City College

LAZY WEEKEND

Kategori: Santa Barbara

Både lördag och söndag har jag verkligen inte gjort något på dagarna, har hållt mig på mitt rum och i min säng. Har försökt plugga till min midterm imorgon bitti, har väl gått sådär men känner att jag har läget under kontroll. Igår kväll drog jag, Joanna och Alex till Alexandras tunisiska kompisar i IV och förade. Sen var det planer på att gå till DP och träffa massa nya människor men så blev det inte. Vi drog på fotbollsfest igen, som vanligt haha. Men det var en lyckad och rolig kväll! 
På söndagen blev det IHOP för första gången, har hört så mycket om det och har precis insett att det bara ligger fem blocks upp. Det är en restaurang som är kända för sina pannkakor, men har massa annat gott där också.
 
Efter kvällen hittade jag massa fina bilder på min mobil, självklart ska de upp på bloggen! (Så går det Alex)

Kommentarer

  • Arjiris säger:

    Ni måste testa:

    - Outback steakhouse - (Cuccabura Wings, Killian öl och butterhoney bröd)

    - Olive Garden - Pasta Fettucini eller Pasta Alfredo ....

    :)

    Please!

    Svar: Aldrig hört talas om! De kanske inte finns här i lilla Santa Barbara eller så har jag bara inte sett dem
    Maria Lindberg

    2012-10-23 | 09:46:11
  • Arjiris säger:

    Klart den finns ...

    Outback Steakhouse in Goleta/Santa Barbara. On Calle Real mountain side of 101 Fry between Patterson & Fairview Exits

    Olive Garden finns det typ 10 st i CA:)

    Svar: Goleta är ju faktiskt inte såå nära där jag bor :) får väl gå till dem för din skull haha!
    Maria Lindberg

    2012-10-24 | 09:38:55

Kommentera inlägget här: