Maria

Santa Barbara City College

THIS WAS SUPPOSED TO BE A SPECIAL DAY

Kategori: Allmänt

Dagen började med att en nervös Maria och Alex gick till skolan för att ha presentation för hela klassen i Human Resource Management. Kan väl inte säga att jag är supernöjd med den och vet att Alex känner detsamma, men men! Var bara så glad när min del var klar, att det var över. Sen skulle vi få reda på vårt betyg precis efteråt men varken jag eller Alex ville veta så vi sprang iväg.
Åkte sen hem till Joanna och Malin för att planera lite med Joanna om vårt jullov- vad vi ska göra och vart vi ska resa. Lutar åt två kortare resor och en som jag verkligen ser fram emot, men eftersom ingenting är spikat så vill jag inte säga mer just nu. 
 
Riktigt varm dag- 29 grader!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: