Maria

Santa Barbara City College

DUKTIG TJEJ

Kategori: Allmänt

Stannade i skolan idag i stället för att gå hem mellan lektionerna som jag alltid gör. Var kvar bara för att plugga! Det är lättare att koncentrera sig när man är själv och ska läsa en bok än att vara hemma med de i huset. Biblioteket är ett jättebra stället att studera på, framför allt de tysta avdelningarna.
När jag kom hem gick jag direkt ut och sprang en halvtimme, och sen har jag fortsatt med mitt plugg. En produktiv dag, är stolt över mig själv!
 
Idag har jag varit här i Santa Barbara en månad, tänk vad tiden går.
 
Värre pluggplats har man ju haft
Biblioteket, tysta avdelningen

 
 

Kommentarer

  • Maja säger:

    Hej!
    Jag råkade på något sätt skriva min kommentar på ett ganska gammalt inlägg. Men jag har ungefär samma frågor som Philip hade i det inlägget (första skoldagen). Men som sagt så undrar jag också hur du fixade boende? Hjälpte skolan dig eller gjorde du det själv? Och åkte du med någon organisation från Sverige? I så fall vilken och hur fungerar den? Kom även på en sista fråga... Krävdes ett godkänt SAT/TOEFL test innan du åkte iväg? Och hur svårt var det testet i så fall?
    Tacksam för svar! Ha en bra dag! :)

    Svar: Hej!Kan du skicka din mejladress så kan jag mejla dig svaren istället :)?
    Maria Lindberg

    2012-09-15 | 22:45:12

Kommentera inlägget här: