Maria

Santa Barbara City College

FÖRSTA MIDTERM AVKLARAD

Kategori: Allmänt

Åååh är så glad att min midterm är över. Jag har verkligen kämpat och pluggat så hårt för detta test! Var nervös imorse då detta var mitt första riktiga stora prov, men jag visste iaf på ett ungefär hur det skulle gå till i och med att jag har haft ett quiz tidigare. Men istället för 15 frågor som sist var det nu 65 plus en uppsats. Har en känsla av att det gick väldigt bra, min mage säger det iaf!
 
Efter provet tyckte jag att jag gjorde mig förtjänt av en liten pluggpaus, så drog till Charlie och Fredrik och åt kaviarmacka och svenskt saltlakrits. Ni förstår inte vilka cravings jag har haft på en macka med kaviar och ägg, mm! Charlie var snäll att dela med sig av sin Kalles Kaviar han fått av en familjevän. Så går det när man varit duktig på ett prov, då blire kaviar som belöning!
 
På väg till Charlie och Fredriks hus

Kommentarer


Kommentera inlägget här: