Maria

Santa Barbara City College

FROM HUNDRED TO ZERO WITHIN A MONTH

Kategori: Allmänt

Hello!
Här är det som vanligt, går i skolan om dagarna och pluggar på kvällarna. Kul va? Har liksom inte så mycket att skriva då. Men nu är ännu en skolvecka avklarad och innan jag tar helg på riktigt blir det mer plugg. Det tar aldrig slut, nya läxor hela tiden plus plugg till midterms!
Den här helgen är första helgen sen jag kom hit som jag ska ta det lugnt, ska FÖRMODLIGEN inte ut något men man ska aldrig säga aldrig. Hade en liten minitrip planerad men vet inte om den blir av, berättar senare vart vi ska/hade tänkt åka.
 
Så back to my studies, sen ikväll ska jag tröstäta massa glass och annat gott framför en bra film. 
Tack för att du förstört min dag/kväll/helg...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: