Maria

Santa Barbara City College

MÅNDAG

Kategori: Allmänt

Idag gick jag upp runt åtta för att göra mig redo för skolan. Har bara en lektion på måndagar, så efter klockan 10:55 är jag klar för dagen. Så älskar numera måndagar och slipper söndagsångesten! 
Efter skolan skypade jag med mamma och pappa och min älskade kissekatt och efter det spenderade jag några timmar med Fredrik på stranden. Var flera dagar sen jag var där sist och vädret var underbart så varför inte? 
 
Sena eftermiddagen var jag duktig och pluggade, fick nämligen reda på att vi har quiz i sociologi på onsdag. Men jag har hängt med bra på lektionerna, antecknat och läst i boken så jag hoppas det ska gå bra. Dessutom är det kryssvar, alltså man fyller i det alternativet man tror är rätt, så man behöver inte skriva någonting själv.
 
Är supertrött så mitt mål för ikväll är att ligga i sängen och sova inom en halvtimme. Vi får väl se hur det går. Godnatt!
 
Världens bästa katt
Fredrik efter sitt dopp i havet

Kommentarer

  • Arjiris säger:

    Vi brukade kalla dessa quiz för multiple quess :P

    Lycka till !

    2012-09-11 | 18:08:29

Kommentera inlägget här: