Maria

Santa Barbara City College

MY PROBLEM

Kategori: Allmänt

Det största problemet jag har (hittills) är min sömn. Torsdag till söndag går jag aldrig och lägger mig före två, i och med att det är helg och vi hittar alltid på något att göra. Sen när man ska gå och lägga sig söndag kväll för att vara pigg till skolan går det inte att somna med tanke på att man vänt på dygnet. När man till slut lyckats vända tillbaka dygnet så är det helg igen! Som tur var har jag tid att ta powernaps mellan mina lektioner, så jag överlever.
 
(Ett annat problem är att jag äter jääääättemycket. Vet att flera säger likadant, att det kanske beror på värmen. ÄLSKAR rostade mackor med philadelphiaost, äter hur många som helst per dag. Tur att jag har kommit igång med träningen igen iaf!)

Kommentarer

  • Arjiris säger:

    Jag ska dela med min en liten hemlis och lösning till bägge dina problem, he he he. Är du med ?

    - = K a f f e ! = - ;)

    Testa starbucks eller något liknande :)


    Svar: ja det är kanske dags att börja lära sig att dricka det nu!
    Maria Lindberg

    2012-09-06 | 07:57:16

Kommentera inlägget här: