Maria

Santa Barbara City College

STUDY SUNDAY

Kategori: Allmänt

Idag är det dagen som vi i huset kallar "Study Sunday". Fastän vi är fyra personer hemma är det väldigt lugnt i och med att de flesta pluggar. Riktigt skönt att man kan koncentera sig, inte ofta man kan det i och med att det alltid är någon som ser på tv, skypar eller lyssnar på musik. 
 
Vet att det är flera som läser min blogg som jag inte känner och är intresserade av att åka till Kalifornien, och som undrar vilket företag jag åkte med. Jag åkte med Språkpunkten som har sitt kontor i Uppsala. Är jättenöjd med dem och känner att jag fick den hjälp jag behövde, plus att jag betalade inte en krona till dem! Kan starkt rekommendera att välja dem. Språkpunktens hemsida
 
Nej nu är det dags att återvända till pluggandet, har två midterms snart+ min engelskauppsats så jag är ju inte sysslolös direkt. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: