Maria

Santa Barbara City College

HELGEN I BILDER

Kategori: Resor

Har äntligen fått träffa mina föräldrar efter ett halvår ifrån varandra. När jag väl mötte dem kändes det som om det bara var några dagar sen jag senast såg dem. Vi spenderade några dagar i LA innan vi åkte till SB. Vi åkte till Santa Monica och visade dem piren och stranden innan vi gick till 3rd street för shopping. Sen tog det väl ungefär två timmar att komma tillbaka hotellet, det är verkligen inte lätt att hitta i LA utan gps. På lördagen gick vi på Universal Studios och shoppade på Camarillo Outlet innan vi kom till Santa Barbara. På söndagen visade jag dem min älskade stad och allt man behöver se. Dagen efter åkte de vidare till San Francicso. Nu har jag fått min mamma-och-pappa-dos så jag klarar mig i fyra månader till!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: