Maria

Santa Barbara City College

DREAMS

Kategori: Santa Barbara

Drömde att jag var hemma i Sverige igen efter mina tio månader här. Träffade mina närmsta vänner igen, och de brydde sig inte om att jag var tillbaka! Fick inte ens en kram av dem. Kände mig verkligen älskad i drömmen. Ni vet vilka ni är, ni är inte på min positiva sida just nu haha.
Men men, nu blir det dags för skola, sen plugg i skolan, sen mer skola och sen hem och plugga. Vilken rolig dag, ser verkligen fram emot den! Ska i alla fall bli 22 grader och sol🌞🌞

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Jag saknar dig barret, så av mig blir det i alla fall massa kramar :D <3

    2013-03-14 | 00:19:32
  • Hedvig säger:

    Du får en stor fet jävla KRAM av mig nu på en gång!!!

    2013-03-17 | 17:55:48
  • Maria säger:

    Puss på er kompisar!

    2013-03-19 | 02:55:01

Kommentera inlägget här: