Maria

Santa Barbara City College

5 MONTHS

Kategori: Santa Barbara

Sitter i skolan och pluggar. Har stannat hela tre timmar efter min sociologilektion och bara pluggat. Kanner mig valdigt duktig faktiskt! Har namligen bestamt mig for att denna vecka ar min pluggvecka da jag gor sant som ska vara inne sista lektionen i mina olika amnen. Vill inte vara ute i sista sekunden, kommer ha massa finals att tanka pa da istallet. Sa skont att fa det overstokat. Har lyckats gora klart min uppgift i badminton och ar pa god vag aven i sociologin. Ska forsoka gora klart det innan veckan ar slut, men vi far se hur det gar med det. Efter denna vecka ar det bara tva veckor kvar i skolan+ veckan efter ar det finals, sen ar det slut! 
Nu ska jag springa till bussen, hem och gora engelskalaxan! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: